Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rizikovost online marketingové komunikace značky Engine Tables
Pokorný, Marek ; Plachký, Leoš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zjistit, analyzovat a zhodnotit všechny možná rizika online marketingové komunikace značky Engine Table. V teoretické části se zabývám základními pojmy marketingu a metodami práce. Analytická část se zaměřuje na seznámení se značkou, marketingovou problematikou, PEST analýzou, analýzou trhu a konkurencí. Dále se v této části budu snažit analyzovat všechny možná rizika, která mohou vzniknou v prostředí online marketingové komunikace. V poslední části jsou následně hodnocena jednotlivá řešení, jejich efektivita, finanční náročnost, celkový přínos navrhovaných řešení, veškerá možná rizika a řešení jak jim je možné předejít.
Marketingová komunikace značky Engine Tables na sociálních sítích
Pokorný, Marek ; Plachký, Leoš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je, propagace značky Engine Tables na nových sociálních sítích a zlepšení propagace na stávajících sociálních sítích. V teoretické části se zabývám základními pojmy marketingu a metodami práce. Analytická část se zaměřuje na seznámení se značkou, marketingovou problematikou, PEST analýzou, analýzou trhu a konkurencí. V poslední části jsou následně hodnocena jednotlivá řešení, jejich efektivita, finanční náročnost a celkový přínos navrhovaných řešení.
Rizikovost online marketingové komunikace značky Engine Tables
Pokorný, Marek ; Plachký, Leoš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zjistit, analyzovat a zhodnotit všechny možná rizika online marketingové komunikace značky Engine Table. V teoretické části se zabývám základními pojmy marketingu a metodami práce. Analytická část se zaměřuje na seznámení se značkou, marketingovou problematikou, PEST analýzou, analýzou trhu a konkurencí. Dále se v této části budu snažit analyzovat všechny možná rizika, která mohou vzniknou v prostředí online marketingové komunikace. V poslední části jsou následně hodnocena jednotlivá řešení, jejich efektivita, finanční náročnost, celkový přínos navrhovaných řešení, veškerá možná rizika a řešení jak jim je možné předejít.
Využití sociálních sítí v živě vysílaných publicistických pořadech
Vaněk, Vladan ; Lokšík, Martin (vedoucí práce) ; Šmíd, Milan (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce se zaměřuje na využití sociálních sítí v rámci televizní praxe. Konkrétně je zaměřená na pořad Hyde Park, jenž vysílá od roku 2010 zpravodajský kanál ČT 24. Hyde Park se stal prvním interaktivním publicistickým pořadem, který využil právě sociálních sítí k pokládání diváckých dotazů. V teoretické části se zabývá vymezením klíčových pojmů - web 2.0, sociální síť, nová média a také definicí pořadu Hyde Park. Praktická část se skládá z pěti kapitol a je zaměřena na výzkum v období ledna roku 2014. Zkoumá dění na profilech pořadu Hyde Park na sociálních sítích, které relace využívá. Jmenovitě jde o Facebook, Google+ a Twitter. Rovněž vykládá prostřednictvím kvantitativní analýzy, který komunikační kanál je pro pořad dominantním. Zaměřená je také na to, jaká je aprobace hostů, jež se v pořadu objevují. Důležitým výchozím materiálem pro tuto práci je rozhovor s Gabrielou Cihlářovou, která působí jako dlouholetá editorka pořadu. Kompletní rozhovor je součástí přílohy.
Využití sociálních médií kluby 1. české fotbalové ligy
Matějka, Daniel ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
VYUŽITÍ SOCIÁLNÍCH MÉDIÍ KLUBY 1. ČESKÉ FOTBALOVÉ LIGY Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnotit situaci okolo komunikace vedené kluby Gambrinus ligy směrem k fanouškům a podporovatelům prostřednictvím sociálních médií. Na základě dosažených výsledků bude navrženo doporučení pro komunikaci na sociálních médiích. Metody: V práci byly použity metody případové studie, dotazníkového šetření a hledání závislosti mezi dvěma proměnnými pomocí regresní analýzy. Metoda případové studie byla aplikována při hodnocení komunikace tří týmů Gambrinus ligy na sociálních médiích. Dotazníkové šetření zaznamenalo názory samotných fanoušků. Regresní analýza zkoumala vztah závislosti mezi průměrnou domácí návštěvností klubů a počty fanoušků na Facebooku. Výsledky: Výsledky celé práce korespondují se zvolenými cíli a jsou sumarizovány v samostatné kapitole jako návrhy a doporučení pro komunikaci na sociálních médiích. Klíčová slova: sociální média, Facebook, Twitter, YouTube, Google +, fotbalový klub, Gambrinus liga, fotbal
Marketingová komunikace značky Engine Tables na sociálních sítích
Pokorný, Marek ; Plachký, Leoš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je, propagace značky Engine Tables na nových sociálních sítích a zlepšení propagace na stávajících sociálních sítích. V teoretické části se zabývám základními pojmy marketingu a metodami práce. Analytická část se zaměřuje na seznámení se značkou, marketingovou problematikou, PEST analýzou, analýzou trhu a konkurencí. V poslední části jsou následně hodnocena jednotlivá řešení, jejich efektivita, finanční náročnost a celkový přínos navrhovaných řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.